Regulamin
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem Strony internetowej: www.sznurkiirosliny.pl (zwanej dalej „Stroną”).
- Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Sznurki i Rośliny sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu (50-202), ul. Księcia Witolda 49/15, NIP: 8982308168, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Wrocławia we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001107783, numer REGON: 528729413 (zwany dalej „Usługodawcą”).
- Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
a) poczty e-mail: hejka@sznurkiirosliny.pl,
b) telefonicznie: 790898910. - Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 11.06.2024 r.
§ 2 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
- Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: sprzedaż wyrobów artystycznych wykonanych techniką makramy oraz kwiatów zatopionych w żywicy epoksydowej.
- Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne i bezpłatne:
a) W ramach sklepu internetowego sprzedaż wysyłkowa towarów,
b) Założenie konta użytkownika. - Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
- Sformułowanie takie jak “towar”, którym Usługodawca posługuje się w niniejszym Regulaminie odpowiada definicjom zawartym w przepisach prawa.
§ 3 Warunki techniczne do korzystania ze Strony
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
a) urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
b) przeglądarkę internetową,
c) pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania zakupów na Stronie,
d) adres poczty e-mail, w celu dokonania zakupów na Stronie.
§ 4 Sprzedaż towarów fizycznych
- [Składanie zamówień]
1) Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.
2) Umowa sprzedaży zostaje zawarta po podaniu przez Ciebie obowiązkowych danych, kliknięciu opcji „Kupuję i płacę” oraz dokonaniu zapłaty ceny.
3) Z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji Usługodawca wysyła potwierdzający e-mail.
4) Usługodawca zrealizuje zamówienie po dokonaniu przez Ciebie zapłaty i potwierdzeniu Twojego zamówienia. Termin na opłacenie zamówienia wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
5) Zamówienia towarów dostępnych od ręki są realizowane w terminie od 1 do 3 dni roboczych, od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Przez realizację rozumie się skompletowanie i wysyłkę zamówienia. Jeśli zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane w tym terminie, otrzymasz informację od Usługodawcy.
6) Zamówienia towarów wykonywanych na zamówienie Klienta są realizowane wg liczby dni podanych w opisie danego towaru. Przez realizację rozumie się skompletowanie i wysyłkę zamówienia. Jeśli zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane w tym terminie, otrzymasz informację od Usługodawcy. - [Dokonywanie płatności]
1) Usługodawca umożliwia zapłatę: za pośrednictwem operatora płatności internetowych, przelewem bankowym.
2) Płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system operatora płatności. - [Dostawa/Odbiór towaru]
1) Usługodawca umożliwia kilka opcji dostawy towaru – wyboru należy dokonać przy składaniu zamówienia.
2) Koszty dostawy Usługodawca określa na Stronie, tak abyś mógł się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia.
3) W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w stanie przesyłki, w szczególności jej zewnętrznych uszkodzeń, powinieneś zgłosić ten fakt kurierowi i spisać z nim protokół obejmujący te informacje. Pamiętaj że zaniechanie powyższego obowiązku może być przyczyną odmowy uznania Twoich roszczeń reklamacyjnych.
4) Zamówienia towarów fizycznych można składać za pośrednictwem założonego na Stronie konta użytkownika lub bez jego zakładania.
§ 5 Pozostałe informacje dotyczące sprzedaży
- W razie wątpliwości uznaje się, że ceny podane na Stronie są cenami brutto.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności:
1) podałeś nieprawdziwe dane, uniemożliwiające realizację umowy,
2) nie opłaciłeś zamówienia w terminie,
3) w przypadku zamówień towarów fizycznych dwukrotnie nie odebrałeś przesyłki. - W przypadku realizacji zamówienia indywidualnego na bazie suszonych kwiatów, Usługodawca przesyła propozycję ułożenia kompozycji na sucho drogą mailową. W kolejnym etapie realizacji zamówienia indywidualnego, podczas przenoszenia kwiatów do formy z żywicą, mogą nastąpić nieznaczne przesunięcia układu ze względu na proces wykonywany ręcznie, co nie stanowi podstawy do reklamacji.
- W procesie twórczym mogą zdarzyć się nieliczne niewielkie bąbelki powietrza zatopione w masie żywicznej, co nie stanowi podstawy do reklamacji.
- W procesie twórczym mogą zdarzyć się nieliczne pyłki kurzu zatopione w masie żywicznej, co nie stanowi podstawy do reklamacji, pod warunkiem niewidoczności ich z odległości 0,5 m.
- W przypadku realizacji uwieczniania bukietu:
a) świeże kwiaty muszą zostać dostarczone osobiście pod adres wskazany przez Usługodawcę lub przesyłką kurierską,
b) brak dostarczenia kwiatów przez Klienta w ciągu 3 dni od daty uroczystości może skutkować odmową realizacji konserwacji bukietu ślubnego po ocenie stanu kwiatów i nie będzie stanowiło podstawy do zwrotu zadatku,
c) wartość zadatku pokrywa koszt suszenia kwiatów. W przypadku braku wykupienia produktów tworzonych z ususzonych kwiatów przez Klienta zadatek nie podlega zwrotowi,
d) W przypadku braku wykupienia produktów tworzonych z ususzonych kwiatów przez Klienta w ciągu 30 dni od daty przesłania zdjęć ususzonych kwiatów przez Usługodawcę drogą mailową może skutkować odmową realizacji dalszych prac z ususzonymi kwiatami. Klient ma możliwość opłacenia wysyłki w ciągu 7 dni, wówczas ususzone kwiaty zostaną wysłane pod wskazany adres przez Klienta,
e) niepoprawne zapakowanie kwiatów świeżych (niezgodne z przesłaną instrukcją droga mailową przez Usługodawcę) przez Klienta, które skutkuje uszkodzeniem materiału florystycznego, skutkuje odmową wykonania suszenia kwiatów i konserwacji w żywicy epoksydowej. Zadatek w tym przypadku nie jest zwracany,
f) kwiaty po wysuszeniu mogą zmienić swój kolor, co klient akceptuje i nie będzie stanowiło podstawy reklamacji,
g) Produkty dodatkowe takie jak zakładki do książek, podkładki pod kubki, czy podkładki pod biżuterię nie zawierają w swojej cenie wartości zadatku, w przeciwieństwie do dowolnego witrażu. W przypadku niezakupienia witrażu wartość zadatku nie jest zaliczana na poczet realizacji dodatków i stanowi dodatkowy koszt konserwacji.
§ 6 Prawa konsumenta
- Postanowienia paragrafu 6 – 7 poniżej mają zastosowanie względem konsumentów oraz osób korzystających z uprawnień konsumentów według przepisów Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
- Przez prawa konsumenta należy rozumieć:
1) prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta), wyłączając produkty tworzone na zamówienie zgodnie ze specyfikacją podaną przez klienta;
2) prawa konsumenta związane ze zgodnością towaru, treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową (art. 43a i następne Ustawy o prawach konsumenta). - Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Usługodawca względem “niekonsumentów” (osób i podmiotów nie wymienionych w ust. 1 powyżej) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- Ochroną konsumencką nie są objęte umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawarte na odległość, jeżeli konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.
§ 7 Prawo do odstąpienia od umowy
- Każdej osobie, która dokonuje zakupu towarów lub usług jako konsument, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, za wyjątkiem zakupu towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (produkty oznaczone na Stronie jako “na zamówienie”).
- W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych:
1) od otrzymania towaru;
2) w przypadku zakupu kilku towarów, od otrzymania ostatniego z nich;
3) w przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu towarów przez oznaczony czas, od otrzymania pierwszego z towarów;
4) w innych wypadkach od dnia zawarcia umowy. - Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo. Możesz skorzystać z znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak wyślesz nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zawartej umowie (zakupionym towarze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą i z tego powodu my zobowiązani jesteśmy zwrócić na Twoją rzecz poniesione przez Ciebie płatności, a Ty zobowiązany jesteś do zwrotu zakupionych towarów.
- W przypadku zakupu towarów, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconych towarów, zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszty przesyłki (o ile takie poniosłeś) z zastrzeżeniem, że zwracamy koszty przesyłki do wysokości najtańszej oferowanej przez nas opcji dostawy towarów. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, nie będziemy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Twoje płatności zwrócimy Ci przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że zażądasz, abyśmy zwrócili Ci Twoje środki w inny sposób.
- Towary powinny zostać zwrócone nie później niż 14 dni, od dnia w którym odstąpiłeś od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Poniesione przez Ciebie bezpośrednie Koszty zwrotnego odesłania towarów nie zostaną przez nas zwrócone.
- Płatność może zostać przez nas wstrzymana do czasu otrzymania od Ciebie towarów z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu ich odesłania.
- W przypadku odstąpienia od umowy ciąży na Tobie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i ich funkcjonowania.
- Dla towarów tworzonych na zamówienie Klienta, w szczególności zawierających personalizowany napis lub niestandardową kolorystykę, Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu.
§ 8 Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności z umową
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
- W odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi, Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Domniemania określone w ust. 3 i 4 nie będą miały zastosowania, jeżeli:
1) środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Usługodawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy;
2) konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku. - Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności towaru z umową:
1) Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany;
2) Usługodawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Usługodawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy;
3) Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową;
4) Konsumentowi przysługuje także prawo złożenia Usługodawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, w sytuacji wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:
a) Usługodawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,
b) Usługodawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową,
c) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową,
d) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa naprawy lub wymiany towaru,
e) z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta;
5) Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny;
6) Usługodawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności robocizny i materiałów, ponosi Usługodawca. Koszt opłat pocztowych, dostarczenia towaru do Usługodawcy ponosi Konsument;
7) Konsument udostępnia Usługodawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Konsument dostarcza towar Usługodawcy na swój koszt;
8) Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową;
9) Usługodawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny;
10) W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Usługodawcy na swój koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania;
11) Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 9 Postępowanie reklamacyjne
- Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie.
- Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Strony i świadczonych za jej pośrednictwem usług możesz kierować na adres: hejka@sznurkiirosliny.pl
- W przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych zobowiązany jesteś podać:
1) dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania;
2) dane dotyczące umowy lub towaru, tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję;
3) powód reklamacji, a w przypadku gdy powołujesz się na niezgodność towaru, treści cyfrowej lub usługi (także cyfrowej), także opis i inne dokumenty, które mogą nam pomóc rozpatrzyć reklamację (np. zdjęcia);
4) Twoje żądania. - W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż niezgodność z umową lub roszczenia gwarancyjne zobowiązany jesteś podać:
1) dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail;
2) opis powodów reklamacji;
3) Twoje żądania, propozycje i wnioski. - Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania.
- Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
§ 10 Zmiany regulaminu
- Pamiętaj, że nasz regulamin może się zmienić.
- Zmiany i aktualizacje mogą wynikać z nowelizacji przepisów prawa, zmian w naszych produktach i usługach, korekty językowej lub konieczności doprecyzowania treści regulaminu.
- O zmianach i ich przyczynie zawsze poinformujemy Cię e-mailowo.
- Jeżeli nowa wersja regulaminu nie będzie Ci odpowiadać, możesz bez konsekwencji zrezygnować z naszych usług. Masz na to 14 dni od kiedy zostaniesz poinformowany o zmianie i wystarczy, jak prześlesz nam swoją rezygnację e-mailowo.
- Zmiany regulaminu, które dotyczyć będą usług płatnych (zakupu usług, towarów, treści lub usług cyfrowych) znajdą zastosowanie tylko do umów zawartych po zmianie. Jeśli zawarłeś umowę zakupu przed zmianą, obowiązywać będzie Cię regulamin z daty zawarcia umowy.
§ 10 Konto użytkownika
- Na naszej Stronie możesz założyć swoje konto użytkownika.
- Konto użytkownika jest usługą darmową.
- Konto użytkownika umożliwia Ci dostęp do składania zamówień, pobrania materiałów, dokumentów, faktur, sprawdzenia historii zakupów.
- Konto zakłada się poprzez dedykowany formularz.
- Dostęp do konta następuje po podaniu przez Ciebie: loginu oraz hasła.
- Hasło powinno być unikalne.
- Nie udostępniaj hasła innym osobom.
- Jeżeli utracisz dostęp do konta, możesz go odzyskać, korzystając ze specjalnej opcji na Stronie logowania.
- Jeżeli masz problem z odzyskaniem hasła – napisz do nas. Pomożemy Ci wygenerować nowe.
- Jeżeli chcesz usunąć konto, możesz to zrobić sam korzystając z odpowiedniej zakładki lub napisać do nas e-mail z żądaniem usunięcia. Zrealizujemy Twoje żądanie bezzwłocznie.
- Zobowiązujesz się do niepodejmowania działań niezgodnych z prawem za pośrednictwem swojego konta, w tym rozsyłania spamu, naruszenia praw innych osób, czy używania konta do celów oszustwa.
- W przypadku długotrwałej nieaktywności konta (brak logowania przez rok) zastrzegamy sobie prawo do jego dezaktywacji lub usunięcia.
Rozwiązywanie sporów
- Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przez nas lub przez Ciebie. Jeśli we wskazanym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
- W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
- Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko nam jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: ec.europa.eu/odr
Ochrona danych osobowych
Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://sznurkiirosliny.pl/cookie-policy/